Zakupy z wysyłką poza Polskę - wybierz język angielski
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
  • Informuję, że w dniach 02-04.04.2024 ze względu na wyjazd służbowy

     

    zamówienia oraz przesyłki będą realizowane po tej dacie.

     

    Także kontakt z naszą firmą  może być utrudniony.

     

    Za niedogodności przepraszamy.

Regulamin sklepu

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem sklepu internetowego, działającego pod adresem serwisgeberit.pl, jest firma Montaż i Serwis Hydromasaży Tomasz Borzym z siedzibą w Suwałkach, 16-400, przy ul. Knuta Olofa Falka 1/ 34, NIP : 848-129-61-12 REGON 790661474, Numer telefonu : 603-805-900, adres e-mail : biuro@serwisgeberit.pl lub biuro@603805900.pl  .

§ 2. Oferta sklepu

  1.  Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony transakcji w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronach WWW Sklepu Internetowego serwisgeberit.pl w chwili składania zamówienia.
  2.  Wszystkie ceny towarów znajdujących się w Sklepie są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
  3.  Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i posiadają wymagane atesty i zezwolenia dopuszczające do obrotu na terenie Polski.
  4.  Zawartość Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
  5. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  6. Zdjęcia użyte do prezentacji produktów należą do właściciela serwisu serwisgeberit.pl i jakotakie nie mogą być powielane i udostępniane przez osoby trzecie bez zezwolenia.

§ 3 Zamówienia

  1.  Zamówienia może dokonać osoba pełnoletnia lub firma posiadająca zameldowanie na terenie Polski. Składanie zamówień w Sklepie Internetowym serwisgeberit.pl odbywa się poprzez:
    - wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie produktu;
    - lub wysłanie e-maila zawierającego dane dotyczące zamawianego towaru na adres sklepu 
    sklep@603805900.pl;
    - lub kontakt telefoniczny pod numerami podanymi na internetowych stronach sklepu :  603-805-900

    2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę MiSH Tomasz Borzym danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883. 3. Zamówienia towarów drogich, nietypowych, trudno zbywalnych,  na specjalne zamówienia będą realizowane po wpłacie zaliczki w wysokości minimum 20 %.

§ 4 Realizacja zamówienia

  1.  Każde zamówienie składane w Sklepie Internetowym serwisgeberit.pl jest potwierdzone przez sprzedawcę. W tym celu nasz system wysyła wiadomość zwrotną z potwierdzeniem zamówienia na podany w zamówieniu adres e-mail oraz w ciągu 2-ch dni roboczych od złożenia zamówienia pracownik sklepu skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub pocztą e-mail w celu jego potwierdzenia oraz uzgodnienia dalszych szczegółów transakcji.

    2. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy Nabywcy (np. błędny numer telefonu, brak odpowiedzi zwrotnej na potwierdzenie wysłane pocztą email), złożone zamówienie zostaje anulowane :
    • w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia
    • w przypadku braku wpłaty za produkt w opcji - płatność przed wysłaniem- po 2 dniach,
ewentualne dane osobowe w nim zawarte zostają usunięte z bazy danych sklepu.

 

3. Dostawa zamówionego towaru następuje do 7 dni roboczych od daty zamówienia. Wyjątek stanowią zamówienia na towary o niskim współczynniku sprzedaży, termin ustalany jest wtedy indywidualnie, nabywca zostanie o tym poinformowany.
4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu Internetowego serwisgeberit.pl do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.
5. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a Sklepem Internetowym serwisgeberit.pl.
 
Umowa sprzedaży towaru może być zawarta tylko i wyłącznie w języku polskim.
 

§ 5 Transport, Koszt dostawy i metody płatności

  1. Koszt dostawy uzależniony jest zarówno od wybranego przez klienta sposobu płatności, jak i wagi produktu.
  2. W przypadku wysyłki produktu z wagą powyżej 30 kg oraz przesyłki niegabarytowej koszt dostawy ustalany jest indywidualnie i zależny od lokalizacji dostawy, do którego ma zostać wysłana paczka, oraz wybranego spedytora.
  3. Przy zamówieniach, których wartość przekracza kwotę 12 000 zł (bez kosztów wysyłki), koszt przesyłki krajowej pokrywa serwisgeberit.pl, przy czym sposób dostarczenia przesyłki  wybiera sklep w porozumieniu z klientem.
  4. Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym serwisgeberit.pl realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  5. W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

    • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

     

    • Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat oraz dłuższym okresem realizacji zamówienia ( zamówienie będzie realizowane po zaksięgowaniu płatności na wskazanym koncie bankowym).

     

    • Szybka płatność - wpłaty należy dokonać za pośrednictwem płatności Shoper. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

    Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
    Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

    W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

    Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Autopay S.A.  ( autopay.pl ).

§ 6 Czas oczekiwania

  1. Czas realizacji zamówienia (przygotowania i wysłania przesyłki) wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (w przypadku płatności przy odbiorze) lub od dnia zaksięgowania należnej kwoty na koncie sklepu (w przypadku przelewu na rachunek) dla towarów  ze  stanów magazynowych sklepu..
  2. Czas realizacji produktu "Na zamówienie" czas realizacji może wynosić od 3-ch dni do 6 tygodni. Jeżeli czas realizacji miałby wykroczyć poza termin 7 dni, Sklep poinformuje klienta o tym fakcie, wysyłając wiadomość na podany w formularzu adres e-mail lub telefonując pod podany numer kontaktowy (w przypadku zamówień telefonicznych ). Klient ma prawo do anulowania zamówienia.
  3. O dniu wysyłki klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną. W przypadku zamówień telefonicznych  taka forma powiadomienia jest stosowana, o ile przy składaniu zamówienia został podany adres e-mail.

§ 7 Czas dostawy towaru

  1. Przesyłki krajowe dostarczane są za pośrednictwem  firmy kurierskiej UPS , DHL , K-EX oraz paczkomaty.pl firmy InPost. W przypadku towarów niegabarytowych i w wadze powyżej 30 kg spedytor może ulec zmianie. Od tego, która z tych opcji zostanie wybrana, uzależniony jest czas dostawy.
    1. w przypadku firmy kurierskiej UPS czas dostawy wynosi średnio 1-2 dni. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej: http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu "Monitoruj".
    2. w przypadku firmy kurierskiej DHL czas dostawy wynosi średnio 1 - 4 dni. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej: http://www.dhl.com.pl/pl/express/sprawdz_przesylke.html po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu "Numer Przesyłki".
    3. w przypadku firmy kurierskiej K-EX czas dostawy wynosi średnio 1 - 4 dni. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej: http://k-ex.pl/ po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu "Track & Trace".
    4. w przypadku usługi paczkomaty.pl firmy InPost  czas dostawy wynosi średnio 1 - 3 dni. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej: http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke
    5.  w przypadku  towarów " na zamówienie", niegabarytowych i w wadze powyżej 30 kg czas dostawy będzie podawany indywidualnie po przyjęciu zamówienia i liczyć się będzie od czasu zrealizowania zamówienia  .

§ 8 Zwroty

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego pisemnego oświadczenia i przesłania go do Sklepu pocztą tradycyjną lub elektroniczną (Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość) w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia, w którym Klient wszedł w fizyczne posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik) – wskazana przez Klienta – weszła w fizyczne posiadanie towaru.
  2. Klient ma prawo odstąpienia od umowy również zanim wejdzie w fizyczne posiadanie towarów (po złożeniu zamówienia).
  3. W okresie przewidzianym na odstąpienie od umowy, w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, Klient powinien obchodzić się z towarem zgodnie z jego przeznaczeniem i sprawdzać go tylko w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie.
  4. W przypadku, gdy Klient będzie użytkował towar w stopniu większym, niż jest to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy.
  5. Klient traci prawo do odstąpienia od umowy także w przypadku, gdy realizacja zamówienia wiąże się z koniecznością nadania przesyłki zagranicznej.
  6. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni po poinformowaniu sprzedającego o decyzji odstąpienia od umowy. Zakupiony towar należy zwrócić na adres sprzedającego.
  7. Koszty zwrotu towaru, w przypadku odstąpienia od umowy, ponosi Klient.
  8. Sprzedający nie odbiera zwrotów przesyłanych "za pobraniem".
  9. Sprzedający, po otrzymaniu zwróconego towaru, dokona jego oględzin w celu potwierdzenia braku użytkowania towaru w stopniu większym niż jest to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  10. Sprzedający może odliczyć od wartości zwrotu kosztów związanych z opakowaniem i zabezpieczeniem wysyłanego do klienta towaru.
  11. Sprzedający dokona zwrotu wpłaconych należności Klientowi (wartości zwracanego towaru i kosztów najtańszej oferowanej ceny przesyłki do Klienta) w terminie do 14 dni. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto lub przekazem pocztowym ( wartość zwrotu pomniejszona jest o wysokość opłaty za przekaz pieniężny) na adres wskazany w zamówieniu.
  12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem kwot otrzymanych od Klienta do czasu otrzymania Towarów z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi najwcześniej.
  13. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów zgodnie z art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz. U. z 2014 r. poz. 827  :
    • świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą i zostałeś poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez nas utracisz prawo odstąpienia od umowy;
    • w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie mamy kontroli;
    • w której wyraźnie zażądałeś, abyśmy do Ciebie przyjechali w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli świadczymy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania zażądałeś, lub dostarczamy rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Tobie w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
    • zawartych w drodze aukcji publicznej,
    • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Ciebie przez nas o utracie prawa odstąpienia od umowy

§ 9 Reklamacje

  1. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi towaru zgodnego z umową i pozbawionego wad.
  2. Towar objęty jest w zależności od produktu roczną lub dwuletnią gwarancją za wyjatkiem grzałek elektrycznych, wkładów grzałek, żarówek oraz innych produktów, przy których jasno są określone inne warunki gwarancji ( np: produkty z wyprzedaży lub części zamienne).
  3. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję autoryzowanego serwisu danej marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta. W przypadku awarii sprzętu należy kierować się do jednego z autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce, wyszczególnionych w karcie gwarancyjnej produktu.
    Firma nasza jest także w większości przypadków serwisem sprzedawanego asortymentu , co ułatwia i przyspiesza proces reklamacyjny.
  4. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki nie później niż 7 dni od daty doręczenia. Ewentualne uszkodzenia zewnętrze należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z handlowcami firmy MiSH.  Czas reakcji na zgłoszoną reklamację wynosi 2 dni robocze. Czas realizacji reklamacji (wymiana, ewentualnie naprawa sprzętu) jest możliwie najszybsza i w większości przypadków nie przekracza 14 dni roboczych ( w przypadku reklamacji na towar małorotujący - na specjalne zamówienia- czasookres jest uzależniony od dostępności towaru u dostawcy). Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.
  5. Klient, który po zakupie towaru stwierdził, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, ma prawo do złożenia sprzedającemu reklamacji. W celu złożenia reklamacji Klient powinien dostarczyć na adres e-mail : sklep@603805900.pl  zgłoszenie reklamacyjne zawierające : dane producenta, model produktu, datę zakupu, datę wystąpienia wady oraz  opis zauważonej wady.
  6. Sprzedający odpowiada za wady towaru oraz jego niezgodność z umową jedynie w przypadku ich stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru klientowi.
  7. Sprzedający nie odbiera przesyłek reklamacyjnych odsyłanych "za pobraniem".
  8. Reklamacje związane z procesem zakupowym (np. błędnie naliczone koszty dostawy lub niewłaściwa ilość towaru) można składać elektronicznie na adres sklep@603805900.pl.
  9. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub dokona zwrotu wpłaconych należności Klientowi (wartości zwracanego towaru i kosztów przesyłki do Klienta) w terminie do 14 dni. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Niezależnie od sposobu rozwiązania reklamacji sprzedający pokryje także koszty odesłania reklamowanego towaru.

§ 10 Polityka prywatności i bezpieczeństwa

 Polityka prywatności
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu prowadzonego pod adresem serwisgeberit.pl jest firma Montaż i Serwis Hydromasaży Tomasz Borzym z siedzibą w Suwałkach (16-400), ul. Falka 1/34, NIP 8481296112, REGON 790661474, Numer telefonu : 603-805-900, adres e-mail : sklep@603805900.pl (zwana dalej „Sklepem Internetowym firmy Montaż i Serwis Hydromasaży”).

2. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, kontaktując się ze Sklepem Internetowym firmy Montaż i Serwis Hydromasaży np. poprzez adres e-mail sklep@603805900.pl lub za pomocą formularza kontaktowego. Osoby niepełnoletnie lub mające ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą wprowadzać dane osobowe (oraz korzystać z usług Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży) wyłącznie wtedy, gdy osiągnęły wiek umożliwiający im samodzielne wyrażanie zgody na przetwarzanie ich danych osobowych.

3. Każda osoba fizyczna ma prawo do pozyskania informacji, czy i jakie jej dane są przetwarzane przez Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży, jak również ma prawo dostępu do swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Nadto osoba ta ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przenoszenia danych oraz cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody wywołuje efekt od momentu otrzymania przez Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży oświadczenia o cofnięciu zgody.
    
4. Każda osoba fizyczna ma prawo żądać niezwłocznego usunięcia swoich danych osobowych w przypadku, gdy:
    a) jego dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane przez Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży lub w inny sposób przetwarzane;
    b) zgoda, na której opiera się przetwarzanie została cofnięta i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
    c) wniesie sprzeciw, o którym mowa w pkt. 7 i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub gdy jego dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem.
    
5. Każda osoba fizyczna może żądać ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, jeżeli według niej, jej dane osobowe są niekompletne lub nieprawidłowe. Wówczas do czasu rozpatrzenia żądania sprostowania danych Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży nie będzie przetwarzać tych danych.
    
6. Każda osoba fizyczna ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że doszło do naruszenia jej praw związanych z ochroną danych osobowych.
    
7. Każda osoba fizyczna ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży danych w ramach realizacji prawnie uzasadnionego naszego interesu. W takim przypadku Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży zaprzestanie przetwarzania, o ile nie będzie innych podstaw do przetwarzania tych danych.
    
    8. Każda osoba fizyczna, na żądanie może otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego i interoperacyjnym formacie swoje dane osobowe, które zostały podane dla Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży, ma również prawo żądać, aby Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży przesłał te dane innemu administratorowi, jeżeli:
    a) przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody tej osoby lub na podstawie umowy; oraz
    b) przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
    
9. Każda osoba fizyczna może żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych w przypadku, gdy:
    a) kwestionuje prawidłowość danych osobowych – wówczas na okres pozwalający zweryfikować prawidłowość tych danych Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży zaprzestanie ich przetwarzania;
    b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, lecz Użytkownik sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
    c) Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży nie będzie już potrzebować tych danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Użytkownikowi, do ustalenia, dochodzenia lub obrony swoich roszczeń;
    d) Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania – wówczas Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży zaprzestanie przetwarzania do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy uprawniały Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży do ich przetwarzania i są nadrzędne wobec podstaw wniesionego sprzeciwu.
    
10. Dane osobowe Użytkowników gromadzone są za pośrednictwem strony internetowej https://serwisgeberit.pl. Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży może przetwarzać dane osobowe w celach marketingu bezpośredniego na podstawie swoich prawnie uzasadnionego interesu, jakim jest marketing usług własnych lub wyłącznie po uzyskaniu zgody osoby, której dane dotyczą. Zgodę tę można odwołać w każdej chwili, a nadto tej osobie przysługuje prawo wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych osobowych ze względu na jej szczególną sytuację lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych.

11. Dane osobowe przetwarzane są przez Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży w następujących celach:
    a) realizacji usług świadczonych przez Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży za pomocą Serwisu i Oprogramowania, w tym głównie dostępu do Publikacji elektronicznych (takich jak instrukcje obsługi, oprogramowanie sterujące do sprzedawanych urządzeń, itp.) (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (dalej zwane „RODO”) – przetwarzanie danych osobowych w tym celu następuje w oparciu o zaakceptowany przez Użytkownika regulamin, przetwarzanie danych w tym zakresie jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań na żądanie tej osoby; Dane te Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży będzie przetwarzać do czasu realizowania umowy, a także przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń;
    b) sprzedaży towarów i usług oferowanych przez Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – przetwarzanie danych osobowych w tym celu następuje w oparciu o zaakceptowany przez Użytkownika regulamin, przetwarzanie tych danych w tym zakresie jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań na żądanie tej osoby;
    c) w celach marketingowych (marketing towarów i usług Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży) (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – przetwarzanie danych osobowych w tym celu wynika z prawnie uzasadnionego interesu Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży, dane w tym celu będziemy przetwarzać dopóki nie zgłosisz sprzeciwu o którym mowa w pkt. 9 lit. d.
    d) rozpatrywania reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – przetwarzanie danych osobowych w tym celu wynika z prawnie uzasadnionego interesu Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży;
    e) wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – przetwarzanie danych osobowych następuje w oparciu o dobrowolną zgodę danej osoby, dane te Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży będzie przetwarzać do czasu cofnięcia zgody przez Użytkownika.
    
12. Dane osobowe są przekazane innym podmiotom tylko w celu realizacji wyżej wymienionych usług lub dostawy towarów lub za wyraźną zgodą danej osoby. Takimi podmiotami są podmioty, których udział jest niezbędny do dokonywania płatności za towary lub usługi świadczone przez Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży (tj. operatorzy płatności elektronicznych oraz operatorzy telekomunikacyjni, jeśli korzystanie z usług Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży związane jest z umową łączącą Użytkownika z danym operatorem), kurierzy, pośrednicy kurierscy lub operatorzy pocztowi, odpowiedzialni za dostarczenie zamówionych towarów oraz podmioty, które współpracują z Sklepem Internetowym firmy Montaż i Serwis Hydromasaży w celu prawidłowego świadczenia usług (firmy prowadzące księgowość Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży, doradcy prawni, firmy windykacyjne, audytorzy, operatorzy infolinii oraz pomocy technicznej).

13. Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży gromadzi następujące dane:
    a) w przypadku wszystkich Użytkowników – adresy e-mail, loginy, numery IP, z których Użytkownik łączy się z usługami Sklepu Internetowego firmy Montaz i Serwis Hydromasaży, dane niezbędne do wystawienia faktury VAT (jeśli Użytkownik nabywa płatne funkcjonalności), dane dostarczane przez pliki cookies oraz adresy e-mail urządzeń Amazon Kindle™ (jeśli Użytkownik z nich korzysta),
    b) w przypadku przedsiębiorców – nazwę przedsiębiorcy, numery NIP i REGON, ewentualnie numer KRS (jeśli przedsiębiorca podlega wpisowi do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego),
    c) w przypadku osób kontaktujących się telefonicznie z pomocą techniczną – numer telefonu osoby dzwoniącej,
    d) w przypadku osób kontaktujących się z pomocą techniczną za pomocą komunikacji e-mail lub formularza kontaktowego – dane osobowe przekazane przez tę osobę oraz treść komunikacji,
    e) w przypadku Użytkowników, którzy zarejestrowali się za pomocą serwisów społecznościowych lub zintegrowali swoje Konto Użytkownika z serwisami społecznościowymi – imię i nazwisko Użytkownika w tych serwisach społecznościowych, ,
    g) pozyskiwane z innych źródeł lub w wyniku korzystania Użytkownika z usług Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży – dane informujące o stronie internetowej, która przekierowała Użytkownika na stronę Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży, numer identyfikacyjny, marka i rodzaj urządzenia służącego Użytkownikowi do korzystania z usług Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży, kupione produkty, historia płatności i transakcji.

14. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji określonych świadczeń przez Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży lub partnerów Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży oraz nawiązania kontaktu przez Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży z daną osobą fizyczną.

15. Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży przetwarza dane osobowe zgodnie z wymogami bezpieczeństwa przewidzianymi przez obowiązujące przepisy prawa. Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych, w tym w celu zabezpieczenia ich przed udostępnieniem osobom nieuprawnionym, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

16. W ramach Serwisu wykorzystywane są pliki cookies, których celem jest m.in. ułatwienie Użytkownikowi korzystania z Serwisu i analiza zachowań Użytkowników w ramach Serwisu. Cookies dzielą się na cookies sesyjne (session cookies), przechowywane na urządzeniu wykorzystywanym przez Użytkownika do momentu wylogowania się, opuszczenia strony internetowej lub zamknięcia przeglądarki internetowej, cookies stałe (persistent cookies), przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika przez określony czas lub do ich usunięcia przez Użytkownika, oraz cookies podmiotów zewnętrznych (third parties cookies), pochodzące od podmiotów trzecich, które pozwalają m.in. dostosować reklamy, treści i sposób ich wyświetlania do preferencji Użytkownika, a także ustalić skuteczność działań reklamowych. Użytkownik może samodzielnie w ustawieniach wykorzystywanej przez siebie przeglądarki internetowej określić, czy wyraża zgodę na zapisywania plików cookies przez tę przeglądarkę.

17. Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży przetwarza również anonimowe dane eksploatacyjne związane z korzystaniem z Serwisu (adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Serwisu (takich jak np. dane pozyskiwane za pomocą usługi Google Analytics). Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy. Anonimowe dane eksploatacyjne mogą być dostępne dla podmiotu udostępniającego usługę do ich wygenerowania (np. Google).

18. W Serwisie i Oprogramowaniu mogą występować odnośniki do innych stron internetowych i treści dostępnych poza Serwisem. Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży wskazuje, że po przejściu na te strony, Użytkownik powinien zapoznać się z polityką prywatności tych stron. Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży może umożliwiać podmiotom zewnętrznym, takim jak dostawcy reklam lub rozwiązań analitycznych, gromadzenie informacji z wykorzystaniem powyższych technologii bezpośrednio na stronach internetowych związanych z usługą Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży. Dane gromadzone przez te podmioty podlegają politykom prywatności przyjętym przez te podmioty.

19. Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży może przekazywać zanonimizowane dane statystyczne swoim partnerom, klientom lub kontrahentom (takie jak np. informacja o aktualnej liczbie aktywnych Użytkowników lub liczbie Użytkowników, która zapoznała się z daną publikacją bądź zainteresowana jest danym tematem publikacji).

20. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń (w tym roszczeń twórców, wydawców oraz dystrybutorów Publikacji elektronicznych o których mowa w pkt. 21), umożliwienia skorzystania z uprawnień związanych z rękojmią i naprawą dostarczonych towarów i usług, lub do czasu cofnięcia określonej zgody.

21. Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży informuje, że udostępniane Publikacje elektroniczne mogą być opatrzone zabezpieczeniami (takimi jak np. znaki wodne), które generowane są w związku z transakcją, na podstawie której dana Publikacja elektroniczna została udostępniona. Analiza tych zabezpieczeń pozwala ustalić transakcję, na podstawie której dokonano udostępnienia Publikacji elektronicznej. Wprowadzenie zabezpieczeń ma na celu ochronę uzasadnionych interesów twórców, wydawców oraz dystrybutorów Publikacji elektronicznych przed nieuprawnionym rozpowszechnianiem tych Publikacji elektronicznych. W przypadku nieuprawnionego rozpowszechnienia Publikacji elektronicznej osoba, której prawa zostały naruszone (w tym Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży) ma prawo żądać ustalenia transakcji, na podstawie której udostępniono Publikację elektroniczną celem ustalenia danych podmiotu, który mógł dokonać nieuprawnionego rozpowszechnienia tej Publikacji elektronicznej. Żądanie takie może zostać skierowane przez sąd lub inny podmiot rozpatrujący roszczenia podmiotu, którego prawa mogły zostać naruszone. Z uwagi na powyższe, Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży przechowuje dane związane z transakcjami przez cały okres, w którym istnienie możliwość skierowania do Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży zapytań lub roszczeń w razie nieuprawnionego rozpowszechnienia Publikacji elektronicznej, która była dostępna za pomocą Serwisu lub Oprogramowania Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży.

22. Sklep Internetowy firmy Montaż i Serwis Hydromasaży informuje, że w oparciu o pozyskane dane mogą być kierowane do osoby fizycznej korzystającej z usług Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży spersonalizowane informacje handlowe związane z usługami Sklepu Internetowego firmy Montaż i Serwis Hydromasaży, jak również sugestie tworzone w oparciu o pozyskane dane (np. sugestie Publikacji elektronicznych podobne do tych, z którymi dana osoba już się zapoznała; sugestie Publikacji elektronicznych, z którymi zapoznawali się znajomi danej osoby). Takie działania odbywają się w sposób zautomatyzowany za pomocą dostępnych narzędzi marketingowych lub analitycznych. Skorzystanie przez daną osobę z takich spersonalizowanych informacji handlowych lub sugestii jest dobrowolne.


§ 11 Polityka plików cookies

  1. Na stronach serwisgeberit.pl wykorzystywana jest technologia plików cookies (tzw. ciasteczek). Stanowią one dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania oraz unikalny numer.
  2. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    1. optymalizacji korzystania ze stron sklepu (w szczególności do dostosowania ich zawartości do preferencji Użytkownika),
    2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy sklepu korzystają ze stron sklepu, przez co możliwe jest ulepszanie ich struktury i zawartości;
    3. utrzymanie sesji Użytkownika sklepu (po zalogowaniu), dzięki czemu nie ma potrzeby ponownego wpisywania loginu i hasła na każdej podstronie.
  3. Na stronach sklepu, ze względu na czas istnienia, stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików:
    1. cookies "sesyjne" (session cookies), czyli pliki tymczasowe, które przechowywane są do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej,
    2. cookies "stałe" (persistent cookies), które przechowywane są przez czas określony w parametrach pliku lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  4. Na stronach sklepu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    1. "niezbędne", umożliwiające korzystanie z usług dostępnych na stronach sklepu,
    2. "bezpieczeństwa", np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania,
    3. "wydajnościowe", umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych sklepu,
    4. "funkcjonalne", umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,
    5. "reklamowe", umożliwiające dostarczanie Użytkownikowi treści reklamowych dostosowanych do jego zainteresowań.
  5. Przeglądarka internetowa często domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies. Użytkownicy mogą dokonywać zmiany ustawień plików cookies, w szczególności w taki sposób, aby blokować ich automatyczną obsługę bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach sklepu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach i na stronach pomocy wydawcy używanej przeglądarki internetowej.
  6. Pliki cookies wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z Wydawnictwem reklamodawców oraz partnerów.

§ 12 Postanowienia końcowe

  1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, nie zawierają jednak kosztów dostawy.
  2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Paragon wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Faktury VAT wystawiane są na życzenie klienta. W przypadku, gdy faktura ma być wystawiona na firmę, w momencie składania zamówienia należy podać Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP). Jeśli dane korespondencyjne firmy są inne niż dane na fakturze, należy wpisać je w przewidzianym do tego celu polu formularza.
  3. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
  4. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  5. Zawartość Internetowego Sklepu serwisgeberit.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543 . Wszelkie informacje na temat sprzętu w ofercie Internetowego Sklepu serwisgeberit.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep hydromontaz.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
  6. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  7. Ewentualne niedogodności przy realizacji transakcji w sklepie internetowym rozstrzygane będą poprzez porozumienie stron.
  8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, oraz w przypadku braku porozumienia, obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
  9. Sklep nie odpowiada za niespełnione oczekiwania w stosunku do zakupionego produktu, jeśli towar spełnia wszelkie wytyczne przekazywane przez producenta.
  10. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyn i bez wcześniejszych uprzedzeń. Zmiany te będą publikowane na bieżąco na łamach serwisu. Po zmianie każdy Użytkownik ma obowiązek zapoznania się z nowym regulaminem. Jeśli go nie zaakceptuje, to powinien zaprzestać korzystania z serwisu jako Użytkownik i powiadomić o tym fakcie Właściciela, aby usunął jego konto.
  11. Wszelką korespondencję należy kierować na adres:

Montaż i Serwis Hydromasaży
Tomasz Borzym
ul. Falka 1/34
16-400 Suwałki

do góry
Shop is in view mode
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl