Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Oferta sklepu codziennie jest uzupełniana o nowe pozycje, dlatego jeśli nie ma jakiegoś
towaru, to daj nam znać, a w pierwszej kolejności uzupełnimy ofertę o
produkty,które Ciebie interesują.
Reklamacje i zwroty
Gwarancja i serwis
Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi towaru zgodnego z umową i pozbawionego wad.
Towar objęty jest w zależności od produktu roczną lub dwuletnią gwarancją za wyjatkiem grzałek elektrycznych, wkładów grzałek, żarówek oraz innych produktów, przy których jasno są określone inne warunki gwarancji ( np: produkty z wyprzedaży lub części zamienne).
Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję autoryzowanego serwisu danej marki produktu na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od producenta. W przypadku awarii sprzętu należy kierować się do jednego z autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce, wyszczególnionych w karcie gwarancyjnej produktu. Firma nasza jest także w większości przypadków serwisem sprzedawanego asortymentu , co ułatwia i przyspiesza proces reklamacyjny.
W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia zewnętrze należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z handlowcami firmy MiSH. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację wynosi 2 dni robocze. Czas realizacji reklamacji (wymiana ewentualnie naprawa sprzętu) jest możliwie najszybsza i w większości przypadków nie przekracza 14 dni roboczych ( w przypadku reklamacji na towar małorotujący - na specjalne zamówienia- czasookres jest uzależniony od dostepności towaru u dostawcy). Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.
Klient, który po zakupie towaru stwierdził, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, ma prawo do złożenia sprzedającemu reklamacji. W celu złożenia reklamacji Klient powinien dostarczyć na adres e-mail : biuro@serwisgeberit.pl zgłoszenie reklamacyjne zawierające : dane producenta, model produktu, datę zakupu, datę wystąpienia wady oraz opis zauważonej wady.
Sprzedający odpowiada za wady towaru oraz jego niezgodność z umową jedynie w przypadku ich stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru klientowi.
Sprzedający nie odbiera przesyłek reklamacyjnych odsyłanych "za pobraniem".
Reklamacje związane z procesem zakupowym (np. błędnie naliczone koszty dostawy lub niewłaściwa ilość towaru) można składać elektronicznie na adres biuro@serwisgeberit.pl.
Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub dokona zwrotu wpłaconych należności Klientowi (wartości zwracanego towaru i kosztów przesyłki do Klienta) w terminie do 14 dni. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Niezależnie od sposobu rozwiązania reklamacji sprzedający pokryje także koszty odesłania reklamowanego towaru.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Home.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.